julia-lol-life

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Julia :3 - 17 mars 2014 14:09

TÄVLING!


Jo, Man gör så här för att vinna:


  • gilla
  • kommentera jag är med
  • om du har blogg ska du göra ett inlägg om min blogg + skriv bloggens namn, jag kollar
  • om du inte har det kommentera inlägget med korsord jag kollar, du ska heta det du heter här.

Såklart vill ni veta priset:


  1. 1 plats = 5 namn bilder med vad du vill + en reklam om din blogg
  2. 2 plats = 3 namn bilder + inlägg om dig själv
  3. 3 plats = 1 namn bild

till varje pris får man en spå-lapp, jag förklarar senare vad det är, allt blir på min blogg.

Så var noga med vad ni heter i kommentaren!


Kram Julia <3 ♥ :3  #tävling!

Av Julia :3 - 17 mars 2014 13:55

Hejsan! Allihopa!


Jag vet att inlägget inte handlar om detta men gillar ni keyyo? Hon är bäst! Följ henne på youtube!

Men jag måste bara berätta detta! Min bänk-kompis Ludwig satt och sa "dåliga" skämt:

  • Jag ser inte skogen för alla träd
  • Jag ser inte havet för alla vågor
  • Var sover lejonkungen? svar: I Simbasängen

Och den andra saken är en lek, vi kör vad tänker du på.

TE.X   sport-fotboll-bollar-jonglera  fattar ni??

Så vad täänker ni på när ni hör ordet:


Mat - ???


Kram Julia :3  #Keyyo    #youtube   #Dåligaskämt    #Lekar

Av Julia :3 - 17 mars 2014 08:26

Vilken ska bort??


 

Kram Julia #hundar

Av Julia :3 - 17 mars 2014 08:19

Hejsan!

Då fortsätter vi med häst-leken! Nästa gång blir det violetta för ni har valt ut det!


Men nu, vilken ska bort??? ;)


Kram Julia ♥ #hästar

Julia-Lol-Life

Translate

Om Mig


Hejsan! Bilder, lekar, snack och mer!:)
En tjej som gillar att blogga! Sjunga och dansa, älskar djur med :3 ♥

Fråga Mig

4 besvarade frågor

Rösta!!

Vilket land vill du besöka?
 Polen
 Sverige
 Tyskland
 Spanien
 Tjeckien
 Danmark
 Norge
 Island
 Miami
 Frankrike
 Grekland
 Annat...

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards