julia-lol-life

Alla inlägg under november 2013

Av Julia :3 - 20 november 2013 16:51

Kanin !


hej allihopa ! Jag har lovat er att jag skriver om kanin och hund ! Själv har jag en kanin ( Alice ) och hund ( Molle utalas Molly ) så jag skriver m det så snart jag är inne igen !


Kram Julia <3


Av Julia :3 - 20 november 2013 16:44

Hejj !


Vinnaren av " Hej vill du vara med " inlägget ! Är...... Fiona och hennes blogg fiffis live


Den bloggen är jättebra ! Vill du veta om vem Fiona är ? jo, min bästis och vill du veta mer så gå in på hennes super bra bloggis ! fiffis live är bra för de som vill veta vad hon gör och älskar att ?? aa  gå in och titta själva !


Ett stort grattis fiona ! Tack föra att du var med ! 


Kram julia <3  ---> fiffis live

Av Julia :3 - 20 november 2013 16:31

Hejj !


Vilka bokstäver fattas ?


Den första som kommentaren som är rätt! får ett inlägg som jag gjort på min blogg om din blogg !


Mar_ _ ?


Tävlingen är till "5 November !


Kram Julia <3




Av Julia :3 - 18 november 2013 16:28

Hejj !!


Hej ! vill ni veta en eller flera saker om mig ??

Det räcker med en liten kommentar! En person får kommentera 5 gånger !


Kram Julia <3

Av Julia :3 - 18 november 2013 16:14

Hejj !


hej vill du vara med ?

Jo, jag ska berätta ! Vill du vara med på att, jag gör en " reklam" för dig o din blogg ?

Jo, jag gör ett inlägg om bara dig ! Isånfall gör följande :

  • Like om du vill
  • Måste kommentera " jag är med "
  • gå in varje dag så du inte missar vinnaren !

Kram Julia <3   


Av Julia :3 - 18 november 2013 16:08

Hejj !!


Igår var jag ute med min bästis! Fiona ni känner säkert henne. Annars kan ni kolla in mina andra inlägg !   

Aja men tillbaka till igår!

 Som sagt var jag ute med min bff, och vi träffade min klasskompis Jacob och hans dumma Joakim (lillebror). De hittade en katt som var framför deras hus hela tiden, vi träffade de när de lockade den därifrån! Då fick vi hjälpa de och vi knackade på de som har katter o frågade om de kände den ! Men.. Inget hände. Vi släppte den vid mission-kyrkan  men han/hon gick till deras hus igen. Så vi lät den sitta där!


Kram Julia <3 + Lycka till katten !

Av Julia :3 - 17 november 2013 14:51

                             Hejj !!


Hej skulle ni vilja ha ett inlägg om hur man tar hand om en kanin och en hund?


Isånfall får ni gilla och komentera vilken ni vill ha först !


Kram julia <3 

Av Julia :3 - 17 november 2013 14:28

  Hej !

 

Ställ gärna frågor ! Även om de är konstiga ( gilla gärna och kommentera) 

 

Jag svarar på alla frågor , men inte de jag inte förstår, då får du ställa om

 

frågan ! Men fråga gärna ! Det är bara kul   

Julia-Lol-Life

Translate

Om Mig


Hejsan! Bilder, lekar, snack och mer!:)
En tjej som gillar att blogga! Sjunga och dansa, älskar djur med :3 ♥

Fråga Mig

4 besvarade frågor

Rösta!!

Vilket land vill du besöka?
 Polen
 Sverige
 Tyskland
 Spanien
 Tjeckien
 Danmark
 Norge
 Island
 Miami
 Frankrike
 Grekland
 Annat...

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards