julia-lol-life

Alla inlägg under december 2013

Av Julia :3 - 25 december 2013 14:45

Hej jag har lovat att skriva om kanin ! Vrs !


Jo jag ska skriva om just min kanin! Fiona jag har ändrat min stil att göra med henne så du ej tror att jag ljuger! jo. På monnen ger jag henne en deciliter mat! På eftermiddagen ger jag henne hö och tar ut lite! På kvällen  får hon lite mindre än 1 dl + en frukt eller grönsak. Hon älskar morötter. När hon fäller kammar jag henne på kvällen också! Hon får rent vatten varje dag, får städad toalett varannan dag. Buren blir städad varje vecka ♥ Jag Älskar Henne.


Kram Julia <3

Av Julia :3 - 25 december 2013 14:30

JULAFTON !!!


har tyrvärr varit! Vad har ni fått till julklapp? Jag vill gärna veta! Jag vet att det är sent men god jul ocg gott nytt år! H en härlig dag alla söta människor!! Vill ni veta vad jag fick ? Jo..

  1. 2 kassar med godis (en ica kasse och en dubbelt så stor)
  2. wifi (internet)
  3. rit-block (ett kilo)
  4. mer godis
  5. turkosa jeans, randig tröja svart vit, ett blott skärp
  6. örhänge, halsband
  7. godis
  8. och en härlig jul!

Kram Julia <3

Av Julia :3 - 25 december 2013 14:28

Hejsan Allihopa!


jag har ej varit inne på länge ! Men nu kommer jag vara inne oftare! Min kompis är i Finland och jag är jätteledsen! Fiona skriv en kommentar så jag vet att du fortfarande är med mig här ! Jag längtar efter dig ha det så härligt i Finland ♥♥♥


Kram Julia <3        ♥♥♥

Julia-Lol-Life

Translate

Om Mig


Hejsan! Bilder, lekar, snack och mer!:)
En tjej som gillar att blogga! Sjunga och dansa, älskar djur med :3 ♥

Fråga Mig

4 besvarade frågor

Rösta!!

Vilket land vill du besöka?
 Polen
 Sverige
 Tyskland
 Spanien
 Tjeckien
 Danmark
 Norge
 Island
 Miami
 Frankrike
 Grekland
 Annat...

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards