julia-lol-life

Alla inlägg under januari 2014

Av Julia :3 - 30 januari 2014 17:10

Hej ♥

 jag ska byta namn till julia-klaudia-lol för min kusin och jag ska ha en blogg tillsammans, det kan hända att hon gör polska inlägg <3


Kram julia i klaudia <3

Av Julia :3 - 19 januari 2014 21:25

Hej!



Hej jag har tänkt berätta att den 1 februari kommer mina släktingar till Sverige! Min kusin Klaudia, Wiktoria och mormor! Jag älskar de! ♥ Hälsar er fastän ni inte ser detta! Den 1 februari önskar jag alla en härlig dag! Ni kommer få följa hela veckan med mig o Klaudia! ( Henne brukar jag va med mest! )


Kram Julia <3

Av Julia :3 - 11 januari 2014 22:03

Hejsan!


Snart ska jag kolla på film med min familj! Men det är jättesvårt att välja film, för att alla vill ha olika! (Mina tips var bäst) Hoppas det blir något roligt. Vad gillar ni för såtts filmer?


Kram Julia <3

Av Julia :3 - 3 januari 2014 15:10

Hejsan svejsan!


känner ni till en sida som heter Quizme? Isånfall måste ni besöka den! Kolla in testen där det står "OmG" före! ¨å är de mina! Än så länge  har jag gjort bara två men jag kommer fylla på!


Kram julia <3

Av Julia :3 - 3 januari 2014 15:01

Hej!


Hej jag har lovat att skriva om min kanin och hund. Jag har skirivit om kaninen! Hoppas ni gillade den! Så nu ska jag göra det men om min hund:

Min hund heter Molle men det uttalas Molly. det är en busig tjej. Jag älskar henne. Hon äter torrfoder, chiken stångar och hundgodis(olika). Hon dricker vatten. Vi brukargå ut med henne tre gånger om dan. Men släpper henne på gården emmelanåt! Molle är 3 år och är svart. Rasen är en blandning mellan chihuahua med tax. Hon är kort men avlång! Hon skäller på främlingar men  är jättesnäll mot sina vänner! Jag älskar henne hemskt mycket. (Jag vet att hon inte kan läsa men jag hälsar henne illafall) Jag hälsar min hund Molle!


Kram Julia <3

Av Julia :3 - 3 januari 2014 14:59

Hej!


Kan ni skriva eller ställa en  fråga elr kommentera så jag vet att ni finns? :)

Ha ett gott nytt år fastän det är sent och en härlig fredag !


Kram Julia <3

Julia-Lol-Life

Translate

Om Mig


Hejsan! Bilder, lekar, snack och mer!:)
En tjej som gillar att blogga! Sjunga och dansa, älskar djur med :3 ♥

Fråga Mig

4 besvarade frågor

Rösta!!

Vilket land vill du besöka?
 Polen
 Sverige
 Tyskland
 Spanien
 Tjeckien
 Danmark
 Norge
 Island
 Miami
 Frankrike
 Grekland
 Annat...

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards