julia-lol-life

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Julia :3 - 5 februari 2014 21:22

   Hej! Har tänkt mig en liten utkryssning! Så vilken ska bort?          Kram Julia <3

Av Julia :3 - 5 februari 2014 21:12

Hej om du vill va med och få ett inlägg om dig så fyller du i detta i kommentaren:


1. Jag heter ........... + efternamn om man vill!

2. Min favo kändis är .........

3. Min favo-djur är.........

4. Min mamma heter..........

5. Jag har (djur) ........

6. Min blogg heter..........

7. Jag är........


Fyll i så blir jag glad. Sånt här kommer då och då. Non gång kommer det om mig!


Kram Julia <3


Av Julia :3 - 5 februari 2014 11:00


-Min mormor týcker inte om fisk.

-Nähä?

-Nä, så hon har en korv i sitt akvarium!

Hej vet du vad Elvis storebror hette?

Nä?

Ha hette Tolvis!

1. Hur många indianer får det plats i ett träd?

2. varför dog mammutarna ut?

3. Varför jagar man inte Kaninörade- långstrumpor?

4. A o B gick upp i ett träd. A, B gick ner. Vilken bokstav finns kvar i trädet?

5. Vad har 6 ben men använder bara 4?




SVAR:

1. En hel stam

2. för att papputarna inte fanns

3. För de finns inte 

4. o

5. En häst och en ryttare på ryggen!

Om nihade några andra svar kan ni gärna kommentera vad det var!


Kram Julia <3 4- ever

Av Julia :3 - 5 februari 2014 10:52

Är kanske något ni inte vill prata om, men för de som gillar pingviner...


Har jag en liten utmaning, ni kan faktiskt bli fadder åt en ... ni vet nog det.  PINGVIN! Så om ni vill det så gör så här!


1. Gilla detta inlägget

2. Kommentera att ni vill bli fadder

3. Sen ska du gå in på räddningscentrets hemsida: www.sanccob.co.za och läs mer om det!


Kram Julia <3

Av Julia :3 - 5 februari 2014 10:46

Hej! Hej!


Jag ville berätta att min blogg ska inte vara till mitt liv hela tiden! Den ska jag utnyttja till att hjälpa! Just precis er! Så om ni har några problem  skriv en fråga till mig så löser jag den! Snälla härmas inte! Men tack att ni läser detta och ha en härlig dag! P.S den ska också vara till att visa roliga filmer prata om olika saker och recept till goda kakor och bakelser!



Kram Julia <3

Julia-Lol-Life

Translate

Om Mig


Hejsan! Bilder, lekar, snack och mer!:)
En tjej som gillar att blogga! Sjunga och dansa, älskar djur med :3 ♥

Fråga Mig

4 besvarade frågor

Rösta!!

Vilket land vill du besöka?
 Polen
 Sverige
 Tyskland
 Spanien
 Tjeckien
 Danmark
 Norge
 Island
 Miami
 Frankrike
 Grekland
 Annat...

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards